Serviceabonnement en glasverzekering voor alle huurders gratis

Publicatiedatum: 19-04-2018

Wij streven naar een uitstekende service voor al onze huurders. In het kader daarvan maken we ons serviceabonnement en de glasverzekering graag voor al onze huurders toegankelijk. Dit betekent dat alle huurders per 1 juli 2018 gratis gebruik kunnen maken van deze dienstverlening.

Serviceabonnement

Met het serviceabonnement voeren we dagelijks onderhoud uit, denk aan het repareren of vernieuwen van hang- en sluitwerk, een deurbel, stopcontacten, kranen, een toiletbril of bijvoorbeeld een doucheslang. In de brochure ‘Onderhoud, reparaties en schade’ (hyperlink) staat meer informatie over welk onderhoud onder het serviceabonnement valt.

Aanvraag indienen

Via www.mijngoedwonen.nl  kunnen huurders een aanvraag indienen. Telefonisch is ook mogelijk. Dat kan elke werkdag van 11.00 – 12.00 uur via telefoonnummer (0492) 34 88 88.  Met glasschade kunnen huurders per 1 juli 2018 direct contact opnemen met Samenwerking Glasverzekering via het gratis telefoonnummer (0800) 022 61 00. 

Alle huurders zijn hier eind april per brief over geïnformeerd.

Lees meer

Serviceabonnement

Reparatieverzoek indienen en glasverzekering

Deel deze pagina

Heeft u een (andere) vraag?

Stel je vraag